Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie,

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Oferta prezentowana w sklepie internetowym nie jest stanem magazynowym (z magazynu korzysta nasz sklep stacjonarny ) mogą wiec wystąpić braki towarów o czym powiadamiamy po otrzymaniu zamówienia. Wiele towarów w naszym sklepie wysyłanych jest 48 godz po otrzymaniu zamówienia lub/i płatności. Niektóre towary sprowadzane na zamówienie wysyłane są zgodnie z informacją podaną przy opisie produktu.

2. Czy można anulowac zamówienie?

Tak. W tym celu należy niezwłocznie skontaktować się z działem sprzedaży wysyłając informację sklep@budosport.pl lub tel. 605 403831

3. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

po złożeniu zamówienia klient otrzymuje mail potwierdzający jego przyjęcie.Następnie zamówienie kierowane jest do działu wysyłkowego w celu skompletowania. O wszystkich dalszych krokach klient informowany jest pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

4. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Standardowo wystawiamy paragon zakupu .jeżeli klient życzy sobie fakturę VAT powinien to zaznaczyć podczas składania zamówienia lub poinformować nas o tym mailem sklep@budosport.pl